Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Ασφαλιστικο, "και τωρα αυτοσχεδιαζουμε..."



Ενα πραγμα δεν εχω ακομη εξηγησει, Πως τα καταφερνουμε σ'αυτη τη χωρα και κανουμε τη ζωη μας δυσκολη... Τι συνενωση προωθειται σε ταμειο επιστημονων και "κουραφεξαλα"... Εδω το ιδιο το υπουργειο Προνοιας -διαβαζα προσφατα στην Καθημερινη- κ ο υπουργος, δεν ξερουν ποσα ταμεια υπαρχουν... Μιλαμε πληρης ελλειψη οργανωσης,τριτοκοσμικεςκαταστασεις...

Γιατι δεν υιοθετειται ενα ενιαιο National insurance number (τουλαχιστο για τη νοσοκομειακη περιθαλψη)οπως στη Μ.Βρετανια. Αφου δεν ειμαστε αξιοι να κανουμε κατι σωστο, ας το αντιγραψουμε...Ετσι τουλαχιστο

1.μπορουμε να χουμε ενα κοινο ταμειο,

2.ευκολα ελεγξιμο απο το κρατος,

3.δικαιο, μια και ο καθεις συνεισφερει αναλογα με τα εσοδα του

4.αποφευγονται παρεξηγησεις του τυπου.. "ασφαλισμενος του ΙΚΑ,δεν εχει προσβαση,ή πρεπει να πληρωσει στα Νοσ. του ΕΣΥ κοκ...

5.Ο ασφαλισμενος ξερει τι του παρακρατειται απο το εισοδημα του.

Για το Συνταξιοδοτικο, οπως ανεφερα,ειναι πιο πολυπλοκο και απτεται των δημογραφικων παραμετρων οπως εχουν διαμορφωθει και οπως τεινουν στο μελλον...Αν η γενια μας ζει με 700ε, φοβαμαι οτι "θα πεθανει στην ψαθα" λογω καταρευσης του ασφαλιστικου,εξαιτιας και του δημογραφικου προβληματος. Δεν ειμαι ειδημων κα δε θα εκφρασω περεταιρω αποψεις..Τα πραγματα ειναι πιο περιπλοκα και δεν θα 'θελα να παρω θεση ακομη...
...Το μονο που ξερω ειναι οτι ως ειδικευομενος γιατρος δουλευα περιπου 320 εργατοωρες/μηνα(10 εφημεριες) οπερ σημαινει οτι ενας μηνας δικος μου αντιστοιχει σε 2μηνες καποιου αλλου υπαλληλου.. Η εφημερια υπολογιζεται ως "ειδικη εργασια" οχι υπερωριακη, κ αμοιβεται κατα πολυ λιγοτερο, και το αισχροτερο... αυτες οι επιπλεον 160εργατοωρες/μηνα ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΤΑΞΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ... μολονοτι μου παρακρατειται εισφορα σε ΙΚΑ κ ΤΣΑΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ!!!!
Ειμαι σιγουρος οτι παρομοια εκμεταλευση υφιστανται και αλλοι κλαδοι κ επαγγελματα...

(Κανενα σχολιο κ.κ. Αλογοσκουφη, Αβραμοπουλε..προεδρε του ΙΣΑ κ Ρηγακη!?)...

1 σχόλιο:

dentist1924 είπε...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ, Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ. ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟ ΤΟ "ΠΑΛΙΟΣΕΙΡΑ"
ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΕΙΒΑΔΙΩΤΗ ΦΙΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΕΙΛΕ MAIL ΣΤΟ trap1924@otenet.gr