Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα προβληματισμοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα προβληματισμοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

η Δικτατορία της Μετριότητας


Σ'ενα απο τα πρωτα μου post, στους "προβληματισμους" εγραφα:

"...Ως λαος ειμαστε σε γενικα αμορφωτοι, χειροτερα.. ημιμαθεις, ακρως συντηρητικοι και δυσκολοι στο να αποδεχτουμε το "διαφορετικο". Οτι δεν μπορουμε να κατανοησουμε, το γενικευουμε το απλουστευουμε, το γελιοποιουμε (...χαβαλες),και τελικα το περιθωριοποιουμε. Δεν ειναι τυχαιο οτι ακομη συνεχιζουμε να φερομαστε παρορμητικα και ακρως συναισθηματικα... Αποτελεσμα σοβαρα λαθη που δυστυχως αντι να τα διορθωσουμε αμεσα, προσπαθουμε να τα μεταθεσουμε σε τοπο κ χρονο..Με λιγα λογια ειμαστε λαος χωρις ουσιαστικη αστικη/πολιτικη συνειδηση που παραπαιουμε αναμεσα στον "ραγιαδισμο" και στο "fake σοσιαλισμο"... Η ελλειψη πειθαρχειας μας διαχωριζει, βασικα, απο το Φασισμο (ο οποιος ειναι ιστορικα, γεννημα της μικρομεσαιας ταξης)..."

Την περιοδο αυτη ημουν ακομη στο εξωτερικο, και αν και ερχομουν συχνα στην Ελλαδα, δεν μπορουσα να αντιληφθω την πραγματικοτητα στην ολοτητα της. Σημερα βιωνοντας αυτην την συγχρονη Ελληνικη πραγματικοτητα στην καθημερινότητά της καταληξα στα εξης:

Με ενοχλει απιστευτα αυτη η Εσωστρεφεια....

η ημιμάθεια και η υποκουλτούρα...

η Αγνωμοσύνη...

η ελλειψη Σεβασμου...

και πανω απ΄ολα αυτη...

... η Δικτατορία της Μετριότητας