
"Να πεθαινεις καθε μερα. Να γεννιεσαι καθε μερα. Να αρνιεσαι οτι εχεις καθε μερα...
Η ανωτατη αρετη δεν ειναι να'σαι ελεύτερος, παρα να μαχεσαι για ελευτερία.
Μην καταδεχεσαι να ρωτας: "..θα νικησουμε..? θα νικηθουμε..? "
Πολεμα!
Ν. Καζατζακης. "Ασκητικη"

