Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα λογια που με σημαδεψαν.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα λογια που με σημαδεψαν.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Πολέμα...


"Να πεθαινεις καθε μερα. Να γεννιεσαι καθε μερα. Να αρνιεσαι οτι εχεις καθε μερα...
Η ανωτατη αρετη δεν ειναι να'σαι ελεύτερος, παρα να μαχεσαι για ελευτερία.
Μην καταδεχεσαι να ρωτας: "..θα νικησουμε..? θα νικηθουμε..? "
Πολεμα!

Ν. Καζατζακης. "Ασκητικη"

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008


"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."
Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )