Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Think...


Επιστρεφοντας το μεσημερι σπιτι, εμπλεκομαι σ'ενα απο τα "συνηθισμενα" επισοδια μεταξυ οδηγων...
Στριβω κανονικοτατα στο μικρο ανηφορικο μονοδρομο που οδηγει στη γειτονια μου, οπου εξαφνα ερχομαι αντιμετωπος με ενα αλλο αυτοκινητο, το οποιο ερχεται αντιθετα, επιταχυνει και μου κανει διαμονισμενα σινιαλο με τα φωτα...
Λογικα σκεπτομενος, κανω οσο μπορω στην ακρη, και ευγενικα προσπαθω να δωσω στον αλλο οδηγο να καταλαβει οτι ερχεται αντιθετα σε μονοδρομο...
Και εκει που φτανουμε φαναρι με φαναρι, βλεπω μια νεαρη ομορφη και περιποιημενη κοπελα, να με στολιζει με γλυκυτατα κοσμητικα επιθετα ως αλλος "Μπαμπης ο ταξιτζης", και να μου γνεφει απαξιωτικα... "ελα τελειωνε εχουμε και δουλειες..."
Σε δευτερολεπτα, ανακτω την ψυχραιμια μου, "φιμωνω και το Βαγγελα τον νταληκερη" που ξυπνησε μεσα μου, και ληγω το συμβαν χωρις να δωσω περεταιρω συνεχεια. Αν κρινω απο την αντιδραση ~60αρη συνοδηγου -πιθανοτατα πατερας- μαλλον ειχα αγριεψει ιδιαιτερως στην εκφραση μου....

Πολιτισμικο σοκ, σιγα μην το απεφευγα... Αλλα και παλι ρε γαμωτο, δεν ελλειψα δα και τα πολλα χρονια, ουτε ασχετος ειμαι με την ελληνικη πραγματικοτητα. Τι αλλαξε λοιπον..?
Εγινε ο κοσμος εδω χειροτερος..? χμμμ.. ισως, αλλα οχι δραματικα. Εγινα εγω καλυτερος..? Μπορει, αλλα παλι εγω ιδιος νιωθω... Τι αλλαξε λοιπον...?

Αυτο που αλλαξε ειναι οτι αυτα τα χρονια ειχα την ευκαιρια να ζησω σ'ενα ευνομουμενο κρατος. Σ'ενα κρατος οπου οι νομοι εφαρμοζονται και οι κανονες τηρουνται... Οπου η κουλτουρα της ανομιας, η κουτοπονηρια και η ελλειψη σεβασμου ειναι κατακριτεα και στιγματιζονται απο τους ιδιους τους πολιτες. Σε ενα κρατος οπου η καταστολη συνοδευεται απο σωστη αγωγη σε θεματα οπως η σωστη οδικη συμπεριφορα. Ετσι ωστε ο καθε οδηγος να συνειδιτοποιησει γιατι υπαρχουν οι διαφοροι κανονες, πως προκυπτουν και ποια η λογικη πισω απο την θεσπιση τους...

Ετσι λοιπον σκεφτηκα να μετουσιωσω το θυμο μου σε κατι πιο δημιουργικο.... καντε κλικ στον τιτλο του post, και θα δειτε....
So Think about next time....

Δεν υπάρχουν σχόλια: